BYT TIL 1. FEB.   · PRISGARANTI ·   FRI FRAGT OVER 499,-   ·   19,- FRAGT

Betingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Stori.

Betaling

Når du bestiller igennem Stori vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse. Herefter bliver din ordre pakket og sendt afsted. Indeholder din ordre bestillingsvarer, vil disse varer blive sendt afsted hurtigst muligt efter vi har modtager dem på lager. Den forventede leveringstid vil fremgå på produktsiden. Pengene vil blive trukket på dit betalingskort når din bestilling er blevet afsendt. Alle priser på Stori er inkl. 25% moms og i DKK.

Betaling online med:

– Kreditkort (Bla. Visa & MasterCard)
– MobilePay
– Kontooverførsel til reg.nr. 3409, konto nr. 12146744.

Ved kontooverførsel fra udlandet brug venligst IBAN: DK2030000012146744 og swift: DABADKKK
Anfør venligst ordrenummer på indbetalingen.

Levering & fragtpriser

For at gøre det så fleksibelt for dig som muligt, kan du vælge mellem flere forskellige forsendelsesmetoder.

– Levering til GLS PakkeShop kr. 19,- (gratis over 499,-)
– Levering til privatadresse med GLS kr. 39,-
– Levering til firmaadresse med GLS kr. 39,-
– Levering af møbler & andre større varer gøres med forskellige fragtselskaber. (gratis over 499,-)

GLS PakkeShop: Få pakken sendt med GLS og hent din pakke i en af de mere end 1000 PakkeShops. Du vælger selv den PakkeShop som passer dig bedst. Når pakken er på vej til den PakkeShop du har valgt, modtager du en e-mail og evt. en SMS om, at din pakke er på vej til shoppen. Medbring pakkens ID og billedlegitimation når du afhenter pakken. Du finder GLS PakkeShops hos Blockbuster, i udvalgte Coop butikker, tankstationer, døgnkiosker og supermarkeder i Danmark. Du vælger selv, hvor du vil hente din pakke og hvornår på dagen du vil hente den.

Privatadresse: Levering af privatpakke sker med GLS. Såfremt du ikke er hjemme til at modtage pakken, skal den afhentes i nærmeste GLS shop.

Firmaadresse: Levering af pakke til firmaadresse sker med GLS. Levering sker indenfor almindelige åbningstider og det forventes at der er nogle på firmaadressen til modtagelse.

Levering af møbler & andre større varer: Levering sker til kantsten og er gratis ved bestillinger over 499,-. Det forventes at kunden kan afsætte en dag til modtagelse af møbler og andre større varer. Nægtes modtagelse af varer på adressen vil det koste kunden 349,- i fragtomkostninger.

Forsendelser til udlandet: Kontakt os, hvis du vil bestille med fragt til udlandet, så finder vi en god løsning til dig. Kontakt os på info@stori.dk.

De angivede leveringstider på produktsiderne er den forventede leveringstid. Vi kan i de fleste tilfælde holde os indenfor disse leveringstider, men hvis varen er udsolgt hos leverandøren kan der forekomme ventetid. Under kampagner og meget travle tidspunkter kan leveringstiden ligeledes blive lidt længere. Hvis ventetid skulle forekomme vil kunden altid blive underettet hurtigt.

Retur

Vi yder 30 dages fuld returret fra den dag du modtager varerne. Varerne skal returneres ubrugte, i original emballage og i samme stand som ved modtagelsen. Når vi har modtaget varerne og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt refundere købsbeløbet til din konto. Du skal selv betale de omkostninger der er forbundet med at returnere varerne. Du er også ansvarlig for at varerne er pakket forsvarligt ind og når frem uden skader. Du har mulighed for at købe et returlabel igennem vores returportal. Vores returlabel koster 59,- og kan bestilles ved at trykke her. Du må naturligvis også selv være ansvarlig for returneringen med en fragtleverandør af eget valg.

Ved returnering sendes varerne til:

Stori
Buddingevej 306, Lokale 7007
2860 Søborg

Reklamations- & klageret

Reklamation af varer som har fejl og mangler ved modtagelsen, skal meddeles inden 24 timer på mail: info@stori.dk. Købeloven giver reklamationsret i 24 måneder. Du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Prisgaranti

Vi har prisgaranti på alle vores varer. Finder du en vare billigere på en anden dansk webshop, så matcher vi prisen. Vi justerer hele tiden vores priser for at sikre at du spare mest muligt når du handler hos os.

Sådan får du prisgaranti:

1. Send en mail til: info@stori.dk med et link eller et skærmbillede af prisen og tilbuddet som du har fundet på en anden dansk webshop. Skriv gerne “prisgaranti” som emnet i mailen.

2. Når vi modtager din henvendelse, så undersøger vi tilbuddet. Du vil herefter høre om det overholder betingelserne og om vi kan matche prisen.

3. Prisen på produktet nedsættes. Har du allerede bestilt, så overfører vi differencen til din konto.

Betingelser for prisgaranti:

  • Din henvendelse skal være før din bestilling, eller senest 14 dage efter bestilling.
  • Prisen på varen er inkl. levering.
  • Prisgarantien gælder for danske webshops og kun online priser.
  • Prisgarantien gælder ikke rabatkoder, medlemskaber eller lign.
  • Prisgarantien gælder ikke åbningstilbud, ophørsudsalg eller andre tilbud i begrænset tid eller antal.

 

Persondatapolitik

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Stori og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger afgivet til Stori videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos Stori har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@stori.dk

Virksomhedsoplysninger

Juridisk firmanavn: Web Butikken (Stori)
CVR: 38142240
Adresse: Hornemansgade 1, 2th – 2100 København Ø
E-mail: info@stori.dk

Vi byder dig velkommen her hos Stori og ønsker dig en rigtig god fornøjelse med din bestilling.

Opdaterer…
  • Ingen varer i kurven.

Vind 3000,-

Hver måned trækker vi lod om gavekort og andre lækre præmier til hjemmet.