Ofte stillede spørgsmål
Du kan se den forventede/estimerede leveringstid på produksiden. Skulle der mod forventning ske forsinkelser vil du blive informeret herom hurtigst muligt, hold derfor venligst øje med din indbakke.
Hvis den oplyste estimerede leveringstid er blevet overskredet med over 48 timer og du ikke har hørt fra os, bedes du kontakte os.
Hvis du kun har modtaget en del af din samlede bestilling skyldes det højst sandsynligt, at du har forudbestilt en eller flere varer med længere leveringstider. Du kan se den forventede leveringstid på produktsiden af den konkrete vare.
En dellevering kan også skyldes, at der desværre er forsinkelser på den/de manglende varer. Vi informerer dig hurtigst muligt vedrørende forsinkelserne på de pågældende varer, og hvornår vi forventer at kunne levere dem.
Det vil være muligt at spore din forsendelse, såfremt din ordre er blevet pakket og afsendt. Så snart din ordre er pakket, vil du modtage en mail i din indbakke med en knap, hvor du kan spore/tracke din levering. Bemærk venligst, at der kan gå op til 24 timer før du kan følge sporring/tracking af din pakke efter du har modtaget afsendelsesmailen.
Hvis du ikke har modtaget en mail med et tracking/sporringslink, er det fordi din ordre ikke er afsendt endnu.
Hos Stori tilbyder vi ekstraordinært hele 100 dages returret fra den dag du modtager varen. Vi tilbyder ligeledes et helt ekstra års reklamationsret, så du samlet får hele 3 års reklamationsret.
Generelt
Vi har prisgaranti på alle vores varer. Finder du en vare billigere på en anden dansk webshop, så matcher vi prisen. Vi justerer hele tiden vores priser for at sikre at du sparer mest muligt når du handler hos os.
Sådan får du prisgaranti:
1. Udfyld vores kontaktformular og tilføj et link eller et skærmbillede af prisen og tilbuddet som du har fundet på en anden dansk webshop. Vælg "Prisgaranti" under "Vedrørende" i kontaktformularen.
2. Når vi modtager din henvendelse, så undersøger vi tilbuddet. Du vil herefter høre om det overholder betingelserne og om vi kan matche prisen.
3. Du får varen til den laveste pris. Har du allerede bestilt, så overfører vi differencen til din konto.
Betingelser for prisgaranti:
- Din henvendelse skal være før din bestilling, eller senest 14 dage efter bestilling.
- Prisen på varen er inkl. levering.
- Prisgarantien gælder for danske webshops og kun online priser.
- Prisgarantien gælder ikke rabatkoder, medlemskaber eller lign.
- Prisgarantien gælder ikke åbningstilbud, ophørsudsalg eller andre tilbud i begrænset tid eller antal.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Stori og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger afgivet til Stori videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos Stori har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Har du henvendelser i forhold til persondatapolitik kan du altid kontakte os.
Kontoradresse: (ikke retur- og lageradresse)
Firma: AndLight ApS
Organisationsform: Anpartsselskab
CVR-nr. 32 56 27 44
Adresse: Tømmergravsgade 4B, 2450 København SV
Mail: kundeservice@stori.dk
Telefonnummer: 78 71 74 42
Retur & reklamation
Vi yder helt ekstraordinært hele 100 dages fuld returret fra den dag du modtager varerne. Varerne skal returneres ubrugte, i original emballage og i samme stand og indpakning som ved modtagelsen. Når vi har modtaget varerne og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt refundere købsbeløbet til din konto. Bemærk venligst at der går 5-10 bankdage før pengene er tilbage på købskontoen, efter returneringen er behandlet. Du skal selv betale de omkostninger der er forbundet med at returnere varerne. Du er også ansvarlig for at varerne er pakket forsvarligt ind og når frem uden skader.
Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at returnere sine varer personligt.
Du har mulighed for at købe et returlabel igennem vores returportal. Vores returlabel koster 59 kr. og kan bestilles ved at trykke her. Du må naturligvis også selv være ansvarlig for returneringen med en fragtleverandør af eget valg, husk dog venligst at angive dit ordrenummer samt årsag for returnering.
Ved returnering sendes varerne til:
Stori
Egeskovvej 20
8700 Horsens
Har du fået leveret varer som har fejl og/eller mangler ved modtagelsen, skal du meddele disse inden 24 timer ved at kontakte os. Husk at sende billedematerialer af skaderne eller fejlene.
Købeloven giver reklamationsret i 24 måneder, hvor vi hos Stori tilbyder yderligere 12 måned, så 3 år i alt. Du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Fragt & betaling
For at gøre det så fleksibelt for dig som muligt, kan du vælge mellem flere forskellige forsendelsesmetoder.
- GLS PakkeShop: 49 DKK (gratis over 499 DKK)
- GLS Privatlevering: 69 DKK på ordrer under 499 DKK. 39 DKK på ordrer mellem 500-1499 DKK. Gratis på ordrer over 1500 DKK.
- GLS Erhvervslevering: 69 DKK på ordrer under 499 DKK. 39 DKK på ordrer mellem 500-1499 DKK. Gratis på ordrer over 1500 DKK.
- Levering af møbler & andre større varer gøres med forskellige fragtselskaber (gratis over 499 DKK).
GLS Pakkeshop: Få pakken sendt med GLS og hent din pakke i en af de mere end 1000 Pakkeshops. Du vælger selv den Pakkeshop som passer dig bedst. Når pakken er på vej til den Pakkeshop du har valgt, modtager du en e-mail og evt. en SMS om, at din pakke er på vej til shoppen. Medbring pakkens ID og billedlegitimation når du afhenter pakken. Du finder GLS Pakkeshops hos Blockbuster, i udvalgte Coop butikker, tankstationer, døgnkiosker og supermarkeder i Danmark. Du vælger selv, hvor du vil hente din pakke og hvornår på dagen du vil hente den.
Privatadresse: Levering af privatpakke sker med GLS. Såfremt du ikke er hjemme til at modtage pakken, skal den afhentes i nærmeste GLS pakkeshop.
Firmaadresse: Levering af pakke til firmaadresse sker med GLS. Levering sker indenfor almindelige åbningstider og det forventes at der er nogle på firmaadressen til modtagelse.
Levering af møbler & andre større varer: Levering sker til kantsten og er gratis ved bestillinger over 499 DKK. Det forventes at kunden kan afsætte en dag til modtagelse af møbler og andre større varer. Nægtes modtagelse af varer på adressen vil det koste kunden 349 DKK i fragtomkostninger.
Forsendelser til udlandet: Kontakt os, hvis du vil bestille med fragt til udlandet, så finder vi en god løsning til dig. Bemærk venligst, at du kan risikere at skulle betale mere i fragt end hvad du får anvist på webshoppen, når du handler med fragt til udlandet. Du bliver kontaktet efter din bestilling vedrørende fragt og leveringspris til udlandet.
Leveringstider: De angivede leveringstider på produktsiderne er de forventede/estimerede leveringstider. Vi kan i de fleste tilfælde holde os indenfor disse leveringstider, men hvis varen er forsinket eller udsolgt hos leverandøren kan der forekomme ventetid. Under kampagner og meget travle perioder kan der ligeledes forkomme længere leveringstid. Hvis der sker forsinkelser vil du som kunde altid blive underettet hurtigst muligt.
Når du bestiller igennem Stori vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse. Pengene vil blive reserveret på din konto og først trukket på dit betalingskort når dine varer afsendes og ikke før. Alle priser på Stori.dk er inkl. 25% moms og i DKK.
Du har følgende betalingsmuligheder når du handler online hos Stori:
- MobilePay
- Kreditkort (Dankort, Visa & MasterCard)
- ViaBill
- Kontooverførsel til reg.nr. 3409, konto nr. 12146744.
Ved kontooverførsel fra udlandet brug venligst IBAN: DK2030000012146744 og swift: DABADKKK Anfør venligst ordrenummer på indbetalingen.
Kontakt
Hvis ovenstående ikke kan besvare dine spørgsmål, så kan du altid kontakte os. Vi besvarer som regel alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage. Der kan dog i tilfælde af kampagner og travle perioder forekomme længere svartider.
Send os en mail på: kundeservice@stori.dk eller udfyld vores kontaktformular ved at trykke her.